Wednesday, September 16, 2009

Reveal of the Mysterious Guy

The previous post there was this mysterious guy..



Who could it be?!








:devilishgrin:









Jiang jiang jiang jiang~



I now present you..
The cousin of mine..
Mr. Ng Soo How!!!




笑得很灿烂哦~
真的是人逢喜事精神爽啊








What happened then was.......









*够潇洒*

:okay:






*得意洋洋*

只有舅舅和舅母七早八早去参加他的毕业典礼
那些大人物们当然是最后才出场的啦




到了咯~


所谓的大人物之一



Tigger 很可爱叻
我选了好久,逛了无数个摊的啊
*用心良苦,精心挑选*
哈哈

表哥出来了!
献花献花!!



我似乎笑到有点“过渡灿烂”
自己的儿子毕业咩?
人家妈妈在后面都没有出声叻



Dilemas Bunga...


“高”人一等
“高高”在上的家族


Sweet Couple 华语叫什么?
甜甜情侣~呵呵!




我们什么都没有啦
就是人最多啦!


拿!!
你自己看~
对不对?
人强马壮叻
袭击UKM!


恭喜啦!
终于毕业了
你毕业于Multimedia, Progamming


我也不逊
毕业于Professional Photography
celebrate


拿~有相片为证的
我从来从来不会骗人的!!

hey hey..不要忘了你答应要帮我弄的东西哦!kenyit
我用了整一个月的时间(从8月16日)Blog你的Graduation叻
感动叻?
求求你也快点让我感动一下啦jelir

Wishing you all the best in your career 啦doa

1 comment:

  1. JU! Thank you so so much for this post!.

    zan hai mm ji tim kong sin ji hou le?
    zan hai gam kek pat cun la!

    Your background is still on the way. Hahha.. if all well, tonight I think I can send you a preview. Hahhahaaa (Hopefully still got energy to illustrate.)

    ReplyDelete